Facebook

2013-12-12

Vecka 30 - Dag 209

Om 24 timmar hoppar jag omkring på en båt och har ombytt motion så det skriker om det! Länge funderade jag över den här kryssningen om det skulle vara första gången på resan som jag drack alkohol, men för några veckor sedan så fattade jag beslutet att köra detta nyktert and so be it.

Jag har varit ute på krogen nykter minst 10 gånger under min resa så jag ser inget hinder i att njuta av lite musik och söta flickor på en båt utan att behöva dricka alkohol... det som kommer bli jobbigt är hungerkänslorna, det gäller att lägga upp morgondagen på ett bra sätt för att hålla sig mätt så att energin räcker hela natten. Jag får se hur jag gör men troligtvis blir det frukost, lunch och middag imorgon och sen en måltidsbar på senkvällen eller något för att orka hålla sig uppe till 05 utan att dö!

Idag har varit en jobbdag utan dess like. Studerat siffror hela dagen har inte varit underhållande men nyttigt. När jag var klar så fanns det inte energi kvar till så mycket mer så det blev hemgång. Imorgon är första mötet vid 09 ute i Kista där jag bor så det blir en skön förmiddag... och samtidigt som jag skrev det där så insåg jag att jag precis har failat ordentligt. Jag har ingen yoghurt hemma och mataffären har stängt.. hur tänkte jag nu.. det brukar ordna sig.. jag kanske kör en måltidsbar till frukost o sen kör en stabil lunch och middag istället då... fan..

Mot sängen i alla fall och försöka bli av med kvällens hungerkänslor. Att somna hungrig har blivit en vana. Förhoppningsvis bränner jag lite fett när jag sover så vaknar jag upp smalare! ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar