Facebook

2013-12-10

Vecka 30 - Dag 207

Ja idag var det inte lätt att komma igång med bloggandet. Har haft den här rutan öppen i snart tre timmar utan att börja skriva något. Gårdagens invägning är ingen större besvikelse, nya tag redan idag.

Första dagens på länge utan träning vilket kändes skönt. Kommit upp i mina 8000 steg i alla fall. Idag flyttade jag lunchen till kvällen och åt en cesarsallad med en kompis på stan. Jag får sluta konsumera cesarsallad i sånna mängder snart känner jag. :P

Efter jobbet idag så var det shopping inför fredagens kryssning. Det är monday bar cruise på fredag vilket innebär att det är storparty på en båt. Nu när jag har gått ner i vikt så finns alla möjligheter i världen att ha sånna kläder på sig också. 17:50 klev vi in i butiken som stängde 18:00. Som tur var så var det full service på det stället så när klockan slog 18:10 så hade jag provat och hittat rätt kläder inför fredagen.

Nu väntar sängen på mig. Jag hör hur den ropar mitt namn! Inget mer spelande och inget mer tittande på serier för idag utan nu blir det läggdags. Jag ska försöka ta mig upp jättetidigt och ge mig iväg och simma innan jobbet imorgon. Får se hur det går, det vore enormt skönt att få ett pass om inte annat!

God natt så länge! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar