Facebook

2013-12-01

Vecka 29 - Dag 197

Det är mitt i natten. Hela familjen har precis haft en helkväll framför tvn. Inget går upp mot lite avkoppling på landet framför tvn. :)

Idag har vi varit i Halmstad och hälsat på min ena syster. Fick en kopp te och sen passade vi på att julpynta lite samt fixa till en hatthylla som inte satt fast på väggen. Sen kidnappade vi Cecilia och åkte hela vägen tillbaka hem med henne och hade vår underbara familjekväll.

Jag har absolut noll koll på om jag håller vikten just nu. Jag äter regelbundet men fel mål på fel tid. Frukost åt jag vid 11 idag. Vid 13:30 fick jag i mig en måltidsersättning. Klockan 18 fick jag i mig nästa måltidsersättning och vid 20 så blev det en middag med familjen. Man får prioritera om måltiderna nu när man ska vara social.

Nu är jag bara så himla trött. Imorgon så ska jag köra Cecilia tillbaka till Halmstad igen så inatt blir det inte sovmorgon på samma sätt. Det ska bli skönt att komma upp i tid  dock.

Jag ångrar att jag inte tog med mig några träningskläder, nästa gång ska jag göra det så att jag får lite motion och får chansen att röra på mig. Jag kommer inte kunna träna för ens tidigast tisdag morgon, vilket är lite tufft. Mycket att tänka på nu även om jag är ledig och kopplar av. Det är nu jag formar min framtid och då antar jag att det kan vara skönt att ha lite lugn och ro omkring mig. Imorgon tänkte jag skissa lite på hur 2014 skulle kunna se ut!

God natt så länge! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar