Facebook

2013-09-27

Vecka 19 - Dag 133

Idag har vi en gästbloggare!

Det är hunden King som är med och tycker till. Han har precis dragit sönder en leksak och är jätteglad för det.

Jag kollade precis på min stegräknare och den står på rekordlåga 2900 steg idag. Jag har varit på resande fot i 5 timmar idag och den övriga tiden så jag har jobbat. Nu ikväll bor jag hos min far utanför Värnamo och imorgon väntar en heldag på Liseberg!

Jag ska nog gå ut och ta några steg till innan  dagen är slut men några 10000 steg lär det inte bli. Det är kanske därför jag inte har samma viktminskningstakt nu, för att jag inte håller lika hårt på det.

Skönt att få träffa min kära far igen. Han pratade glatt hela bilresan från Nässjö om vilken skillnad han tyckte att det var. Han sa också att han tyckte han såg skillnad på låren också vilket glädjer en hel del.

Nu ska jag kolla vidare på Idol, är det fredagskväll så är det. Imorgon skrivs bloggen från Grebbestad tillsammans med Ola, en av mina närmsta vänner som inte har sett mig sedan jag började min viktresa!

På återhörande imorgon, då är det vecka 20! Hej så länge!

1 kommentar:

  1. Du kände väll i attraktionerna på liseberg att det är skillnad på att du får mycket mer plats! hade du haft lika stora lår som innan så hade du sätt det nu när du gått ner så mycket ! ganska solklart att det är lite skillnad på låren när man gått ner 30 kg sen passar du ju mindre byxor :) du skulle mätt låren i början också så hade du märkt skillnaden ! Love y sis <3

    SvaraRadera