Facebook

2013-09-26

Vecka 19 - Dag 132

Sitter här, har precis varit och gjort lite styrelsearbete igen. Det behövdes eftersom att nästa styrelsemöte är om 1,5 vecka.

Jag njuter verkligen av min nya vinterjacka som jag köpte igår. Idag var det snorkall när jag gick det jobbet så att ha en varm jacka är bara en förutsättning. Ska jag dessutom komma upp i mina 10000 steg om dagen så kräver det att jag har kläder för väder!

Skönt att slippa träna idag. Första dagen på länge som jag inte behövde ta med träningkläder till jobbet! Idag tänkte istället försöka fokusera på att vila och sova ordentligt, men så lär det absolut inte bli. Dels så har jag 4000 steg kvar att gå och dels så behöver jag packa resväskan inför helgen! Men känner jag mig själv rätt lär jag packa 2 minuter innan jag går hemifrån. Det brukar fungera.

Nu blir det en promenad till gallerian och claes ohlssons!

På återhörande! Tjing!

2 kommentarer:

  1. Ser ut som en snygg, och varm, jacka! :)

    SvaraRadera
  2. Snygg! Såg den på fejjan tycker om det oranga i den :D aldrig sätt dig i sånna kläder ! håller du kanske på å varierar stilen nu när du passar mycket mer kläder? ;) love y syrran

    SvaraRadera