Facebook

2013-09-23

Vecka 19 - Dag 129

Måndag igen! 

Som rubriken säger, fullt ös medvetslös! Tycker ändå att dagen flöt på rätt bra och att jag var produktiv hela dagen lång. Började med att få svar från vårdcentralen om när mitt läkarbesök är bokat, fick tid om ungefär en månad. 

Blev kvar på jobbet längre än beräknat. Tänkte köra ett varv i cirkeln idag så jag promenerade bort till Itrim kungsholmen. Även denna eftermiddag så strulade magen så något maxtempo var det inte fråga om. Men jag sprang faktiskt 5km igår kväll så det kanske var läge att ta det lite lugnare om inte annat. 

Efter passet så tog jag mig till Kista galleria och svängde förbi apoteket. Jag känner mig rätt lurad nu efteråt, det känns som att apotekaren gav mig fel saker, men det återstår att se om det hjälper när jag väl börjat äta medicinen. 

Nu väntar en kväll i tvättstugan innan det blir läggdags. Ska straxt försöka hinna med och orientera mig inför morgondagen och se vad jag behöver förbereda inför dagen. Full rulle från start. 

Den här veckan ska jag försöka klämma in 3 pass på måndag - torsdag för att slippa ta med träningskläder när jag reser bort i helgen. Ett pass avklarat, två kvar! 

På återhörande imorgon! Tjing! 

2 kommentarer:

  1. Ja, nu märker man att hösten börjat då allt går i 290 på jobb och tyvärr tar över en hel del fritid i alla för mig. Sakar den så lätt och jag vet det är så dumt.

    Hoppas medicinerna hjälper och att du inte blev lurad!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blev glad av att se en bekant läsare i kommentarsfältet..

      Jo tack! Hösten är här! Snacka om kallt att vara ute och promenera på kvällarna, snart dags att börja med mössa och vantar tror jag :) Medicinerna hjälpte sådär, jag kunde träna till max idag i alla fall eftersom att jag inte hade ont. Men det återstår att se om det blir bättre om några dagar! :)

      Radera