Facebook

2013-09-24

Vecka 19 - Dag 130

Älskade underbara höst, härmed välkomnas du officiellt 2013! På jobbet har vi riktigt kallt om dagarna så det är tjocktröja som gäller för att hålla sig varm.

Efter jobbet idag så blev det ännu ett pass på Itrim kungsholmen. Medicinerna hade dämpat smärtan i magen så idag kunde jag få upp pulsen i 180 vilket kändes otroligt skönt!

Efter passet passade jag på att anmäla mig till en föreläsning i Activio nästa måndag. Activio är systemet som mäter pulsen när man tränar. Efter föreläsningen har jag även bokat in mig på lite löpträning efteråt. Så måndagen kommer innehålla gruppträff, Activio och löpträning! Längtar faktiskt redan nu!

Jag är himla sugen på att åka till simhallen imorgon efter jobbet. På kvällen så är det eventuellt en spelning på söder (facebook event klicka här, alla välkomna). Men det är bara om jag känner att jag orkar! Då skulle jag kunna köra simning på kvällen och sen åka vidare till spelningen. Återstår att se hur planen blir! För övrigt samma band som spelar som jag var på vecka 11, dag 71.

Idag har jag hunnit gå mina 10000 steg, när jag kom hem så hade jag bara gått 8000 steg och såg att jag kunde hämta ut ett paket på posten i gallerian så fick ihop 2000 steg till. Tack tomten för det fina paketet! :)

Idag firar vi 130 dagar utan McDonalds, bra jobbat! Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar