Facebook

2013-09-25

Vecka 19 - Dag 131

Ikväll väntas benpass med Anton. Det är fjärde dagen i rad som jag ska träna, jag vet inte om det är nytt personbästa i antal dagar i rad som jag tränat. Ska vara vid 21:50 vid fridhemsplan.

Den där konserten jag pratade om i gårdagens blogg blev inte av. Anton skulle inte gå och jag hade inte någon större lust och gå på konsert själv, oavsett hur bra den än är! Bio går bra att gå på själv, men inte konsert! På tal om bio så finns det många bra filmer ute just nu, önskar att jag fick någon kväll ledig i nästa vecka som jag kan avsätta till att ta mig dit!

Nästa helg kanske det blir Malmö igen, det beror lite på vad som händer på jobbet. Jag skulle gå på starta eget mässan nästa lördag men då får jag försöka hinna med det på torsdagen istället. Snacka om att planera för att hinna med allt. Jag tycker det är skoj dock, hellre full rulle än att vara uttråkad!

Idag när jag var på kundmöte i Liljeholmen så gick jag i princip rakt på ett Itrim center! Det var lite skoj att inse att det fanns ett just där. Efter kundmötet, på väg tillbaka till bilen igen, så gick jag in för att handla lite bars nu när det är köp 4 betala för 3 vecka! Det gav mig en chans att kolla in i deras cirkel och den påminde lite om den som var på Sveavägen. Jag får ta mig till Liljeholmen på fritiden någon dag och köra några varv!

Efter jobbet nu ikväll så passade jag på att klippa mig, köpa en vinterjacka och lite skjortor och tröjor. Är det löning så är det! ;o) Det går så mycket pengar åt att ha kläder som passar! Handlar sparsamt när det gäller byxor, men överkroppen börjar ta form nu så där kände jag mig rätt trygg i att investera lite mer. Det som är kvar runt magen kommer att vara det absolut sista som försvinner från kroppen, där kommer jag få slita som ett djur för att bli av med! Nu är det rumpa och lår som ska bort och därför är det dumt att köpa för mycket byxor. Just nu har jag 2 par jeans, 1 par chinos och 1 par prasselbyxor i rätt storlek och jag tycker att det är ett bra basutbud.

Nu blir det till att stressa vidare till tunnelbanan! På återhörande imorgon! Tjing!

3 kommentarer:

  1. Kul med Malmö igen, kanske får man se dig den här gången med. Jag gillar att du bantar har aldrig sett dig med så korta mellanrum.

    SvaraRadera
  2. Håller med mamma ! :D man ser dig ofta när du bantar hahah <3 love y

    SvaraRadera
  3. Kommer troligen inte komma förbi er denna gång. För lång omväg till Falkenberg. Jag hade kommit lika ofta denna period även om jag inte bantat, det är omständigheterna och jobb som gör att jag kommit ner så mycket.

    SvaraRadera