Facebook

2013-08-24

Vecka 15 - Dag 99

Jag vaknade nyss. Men har en rätt fullproppad dag framför mig så för att hinna med allt så bloggar jag nu istället.

För första gången på 50 dagar har jag drömt drömmar om att jag bryter mot mina mål igen. Typ oavbrutet hela natten känns det som att jag drömt om att jag då och då äter lösgodis och annat skit och fuskar genom att kryssa i att jag klarat noll tolerans i min övningsbok. Igår kväll gick jag en ca två timmars promenad med en snitthastighet på 3.5 km/h, så det gick inte så fort ändå.

På min promenad så hittade jag ett berg :) Så det bestämde jag mig för att klättra upp för, bara för att jag kan! Först hade jag planer på att springa upp för hela berget men efter en rätt så kort sträcka så gav jag upp den tanken! Efter att ha njutit en stund så rullade jag ner för berget igen och sen promenerade jag hem igen!

Väl hemma var jag rätt utmattad. Jag drog igång en Wallander film på datorn och därefter var jag bara lost i huvudet. Kombinationen av jobb och av att ständigt ha mina mål att tänka på har gjort att jag inte mår så himla bra. Men efter 11 timmars sömn nu så känns det såklart mycket bättre.

Idag väntar först att jag ska träffa en polare vid Odelplan runt 13 tiden. Vi ska grotta oss på ett internetcafé några timmar. Runt 18 tiden är det söder som gäller, då blir det middag med en bunt random personer! Vid 21 blir det bio, Mortal Instruments tror jag den heter och jag lär vara hemma vid runt midnatt. Någonstans där ska jag få in min promenad. Troligtvis så går jag från Odenplan till Södermalm.

På återhörande imorgon söndag, då firar vi 100!


http://www.youtube.com/watch?v=Oc-c0ESRpI8


1 kommentar:

  1. Sådär drömmer jag också emellanåt. Jag fuskar fast jag inte vill och så kan jag inte sluta. Otroligt frustrerande och jobbigt!!! Tur att det bara är drömmar och verkligheten ser ut som den gör :)

    SvaraRadera