Facebook

2013-07-13

Vecka 9 - Dag 57

Soldag & semester!

Första dagen på semestern. Finns det något bättre sätt att inleda dagen på än att ta sig till stranden. Även denna dag så tog jag mig tvärs över Stockholm till Flatenbadet för att få uppleva sandstrand och sol! 

Trots att jag inte är helt frisk så badade jag vid tre olika tillfällen och hoppade från hopptorn och grejer! Som att vara barn all over again! Det jag lärde mig idag är att oavsett vilken måltidsbar jag tar med mig ut i solen så smälter dom, värt att känna till sen när jag kommer till Grekland! 

Nu är det kväll igen, jag är hur trött som helst och har fått ihop mina steg för dagen. Nu väntar lite tvättmaskiner och därefter förhoppningsvis sömn! Sol, bad och sova.. bra start på semestern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar