Facebook

2013-07-12

Vecka 8 - Dag 56

Ännu en promenad för att nå 8000 steg. Idag börjar semestern och det firade jag genom att åka hem och sova direkt efter jobbet. När jag väl vaknade upp så var det som utlovat en bio som gällde. 

Nu efter filmen så fortsätter jag mitt äventyr med att utforska min omgivning där jag bor. Jag tänker tillbaka på när man var barn och kände till varenda cm på en mils radie kring huset. Men nu lär jag mig även som vuxen och jag tror helt ärligt att det bidrar till ökad livskvalitet! 


Well well, dags att kliva av den här parkbänken och promenera vidare i livet!  Idag har jag då övat på att blogga i mobilen, det måste jag ju kunna även i Grekland! Hej så länge! 

1 kommentar:

  1. Det stämmer nog ganska bra, fast vi tänker väldigt lika iof <3 saknar dig ! Issa

    SvaraRadera