Facebook

2013-07-07

Vecka 8 - Dag 51

Såg precis ett avsnitt av band of brothers, det näst sista avsnittet när dom hittar dödslägren i Tyskland. Man är rätt stum efter att ha sett ett sånt avsnitt. Här 2013, ca 70 år senare är mitt största bekymmer just nu att jag väger för mycket när deras enda vilja var att få överleva dessa läger. Fy fan..

Idag har det varit söndag precis hela dagen. Vaknade runt 09 och gick faktiskt upp och började rensa lägenheten lite. Imorgon kommer det en kille och byter min ytterdörr och då kan det ju inte se ut precis hur som helst. Efter det så tog jag mig till Bromma för att hälsa på min äldre halvbror.

Vi i vår tur tog bussen ut till Drottningholm för att ta en promenad och njuta lite av solen och snacka lite skit. Efter 2 timmar av lite kunglig gräsmatta så tog vi oss tillbaka. Jag hade glömt mina måltidsersättningar hemma vilket direkt gjorde en svag. Att äta regelbundet betyder så himla mycket mer än vad man skulle kunna tänka sig, äter man inte regelbundet så blir man hungrig. När man blir hungrig så kommer känslan av att hitta något snabbt att äta. Jag ser fram emot mina nya levnadsvanor framöver, det är en lång resa kvar!

På vägen hem satt jag på tunnelbanan och bara njöt av musiken som serverades på Spotify. Har hittat en hel del ny och nygammal musik den senaste tiden att lyssna på. Att sedan komma ut ur mörkret i tunnelbanan och komma fram till ett soligt kista med dess moderna byggnader gör att jag känner mig hemma.

Imorgon väntar sista arbetsveckan innan semestern. Jag vet att jag så kommer bli sjuk på den där jävla semestern så det är inte direkt som att jag ser fram emot den! Jag blir alltid alltid sjuk på semestern så det känns ju bara som waste of time att faktiskt ta ut semester. Däremot ska det bli skönt att resa till Grekland med gänget!

Nu dags att sova igen! Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar