Facebook

2013-07-27

Vecka 11 - Dag 71

Då var det bara två veckor kvar innan "upptrappningen" från 800 kcal per dag. Det står i faktaboken att man måste börja förbereda sig.. ööh.. hur gör man det? Det känns som att jag alltid vill köra på dessa måltidsersättningar för att allt är så mycket enklare då! Nu måste man snart börja tänka på vad man stoppar i sig också.

Min hälsouppföljning är sista dagen på de här 12 veckorna och det känns som att jag kanske hade behövt mer tid att kunna förbereda hur jag ska göra. Men nästa torsdag är det gruppträff så då får jag passa på att fråga då helt enkelt.

Idag vaknade jag vid 12 tiden. Skönt att få sova i sin egna säng. Men stressigt med tanke på vad jag var tvungen att få genomfört. Igår när jag kom hem så var det som sagt fullt ös innan jag gick ut på konsert med vännerna på kvällen. Det var skönt att så avslappnat kunna vara på krogen och dricka en loka med citron, det är tack vare Grekland som det kändes bra. Billiga utekvällar om inte annat. Var hemma runt 01 inatt och då gick jag och hämtade tvätten som låg i torktumlaren.


Imorgon söndag åker jag till Halland igen. Börjar med Falkenberg och sen Vessige på måndag. Jag ska bli upphämtad vid 08 tiden i Södertälje imorgon så det blir tidig uppstigning på morgonen. Tänk om man kunde gått och lagt sig tidigare ikväll då, näää men icke. Ikväll är det ju Gyllende Tider som spelar på Tele2 arena! Does it ever stop!

Nope, jag har bara haft ombytt motion en gång denna vecka så passade på att springa utomhus nyss, i Sverige! Det har ju inte hänt på flera år! Så himla skönt att springa när det inte är 40 grader varmt i luften för övrigt! Så nu sitter jag här svettig som en gris, försöker få ordning på mina bilder, måste hinna packa på 30 minuter och sedan iväg på konsert.. ööh.. jag kanske borde hållit mig mer kortfattad :) Det beskriver bara hur högt jag prioriterar mina mål!

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar