Facebook

2013-07-25

Vecka 10 - Dag 69

Sista kvällen i Grekland och jag sitter och tänker tillbaka på hur jag tänkte när jag första gången insåg att jag skulle gå på diet utomlands. Jag minns att jag ringde min far och rådfrågade, så som jag alltid gör vid svåra livsbeslut. Han sa det att jag kunde ta någon dag som jag kunde unna mig något och sen började Itrim-resan. Ganska snart därefter insåg jag att det inte kommer bli några undantag och nu sitter jag här och är nöjd med min prestation.

Men, jag är inte i mål förens jag lämnat det här landet. Resväskan är packad och klar, imorgon på dagen kommer jag hem igen. Av okänd anledning så är jag rätt hungrig idag, äter regelbundet men det hjälper inte. Snart ska jag plocka 6500 steg på en promenad innan kvällen börjar. Jag får ta och dricka te när dom andra äter ikväll, varm dryck kanske hjälper!

Imorgon bloggas det hemifrån igen.. Home sweet home

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar