Facebook

2013-07-23

Vecka 10 - Dag 67

Idag åkte jag och Tomas ut med en båt vi hyrde. För att göra en lång story kort så var det inte en av de bättre dagarna va haft. Det slutade hur som helst helt okej.

Igårkväll innan jag somnade så fick jag en liten motivationsdipp och undrade lite vad fan jag håller på med.. Liten chock sådär när man är trött att inse att man varit i Grekland en vecka utan att äta annat än måltidsersättningar! Idag när jag berättade om det för Tomas så fick jag som svar att jag håller på att rädda livet på mig själv. Och ja, det ligger något i det han säger.

Nu har jag börjat tröttna på detta och vill hem. En vecka räcker nog egentligen för mig. Men nu njuter vi av dessa sista dagarna tillsammans istället.

Dagens uttalande: "Så nu sitter man härmpå en båt och funderar på vad sköldpaddorna gör när dom blir uttråkade?"


1 kommentar:

  1. Ligger precis fem dagar före dig i Itrim-schemat (dag 72 idag) och vägde in på en sommarträff i kväll på -21 kg. Precis enligt plan! Satt för två veckor sedan på semester med polarna och åt shake eller bar till middag och undrade vad f-n jag höll på med. Men det gick, det också.

    Kör hårt!

    /Peter

    SvaraRadera