Facebook

2013-07-22

Vecka 10 - Dag 66

Oj vilken underbar dag det här har varit! Först frukost i solen på balkongen för att sedan packa och ge sig iväg för att hyra fyrhjuling hela dagen. Därefter åkte vi från Laganas till Sankt Nicolaus Beach!
Där njöt vi av livet och jag och Tomas åkte gummiflotte bakom en motorbåt. Där kan man också prata ombytt motion. Vi fick spänna armarna till max för att hålla oss kvar och till slut hamnade vi såklart också i havet!
Några timmar senare blev det också paraglyding, alltså fallskärm bakom en båt! Där kan man prata upplevelse! Selen jag satt i var dock inte under mig utan mer vid svanskotan så jag var tvungen att spänna magen ordentligt för att hålla mig på plats och inte ramla framåt!
Jag är glad att jag har börjat känna mig starkare och orkar med allt detta! Efter denna badupplevelse så åkte vi vidare längst Zakinthos södra kust och njöt av landskap och kultur!
Peace and love is inside me, hakuna matata.


 

1 kommentar:

  1. Åh, tänk om varje dag innehöll sån rolig "ombytt motion"! Din semester låter underbar! :)

    SvaraRadera