Facebook

2013-07-26

Vecka 10 - Dag 70

Grekland - Noll Tolerens - Check! 

Det känns så himla skönt att komma hem och veta att jag inte rörde något annat än måltidsersättningar när jag var i Grekland! Det var riktigt enormt kämpigt men det var lite som min motionsledare Frida sa innan jag åkte. Antingen så får man tillfällig belöning genom att äta eller så får man långsiktig belöning i att glädjas åt att det gick bra! Men, jag ska definitivt åka tillbaka till Grekland och njuta av maten i framtiden! 

Väl hemma så blev det ganska omgående tillbaka till verkligheten. Mejlat halva dagen, försäkringsbolag, bank, bostadsrättsförening, låssmed osv osv .. fan va många bollar jag har i luften! Sen så passade jag på att tvätta nu på kvällen så att man har rena kläder. Funderar på att göra en spontanresa till släkten i Halland på söndag, men jag måste vara tillbaka till torsdagens öppna gruppträff på kungsholmen igen. 

Idag när jag kom hem så kunde jag ju inte motstå att ställa mig på vågen mitt på dagen med kläder på mig. 112.8 stod det på då! Med andra ord så är jag förbi delmål 1! Så här lite har jag inte vägt så länge jag kan minnas! Men det var som en annan Itrim-medlem sa på en av de tidigare gruppträffarna jag var på under sommaren, man får aldrig ha "Good Enough" attityden, för då slutar det också illa! 

Nu kör vi vidare! Mot 110, sen 100 och sen så jävlar tar vi 85! 

Lite problem med mobilen idag så blir ingen bild, ni får helt enkelt föreställa er lyckan!  

1 kommentar:

  1. Var du i Grekland och åt bara ersättning?
    Så tidigt i din Itrim-resa?
    WOW! Grattis. Vilken vinst!

    SvaraRadera