Facebook

2013-07-21

Vecka 10 - Dag 65

Idag var jag glad att jag gått ner mina första tunga kilon. Vi åkte till ett vattenland med rutschkanor. För att kunna åka dessa så var man tvungen att varje gång gå upp för 5-8 trappor!

Om jag inte hade gått ner mina första 15 kilon så hade det där varit jobbigt från flera respektiv. Mycket roligare att åka när man inte väger så extremt mycket.

Idag har för övrigt varit en sån dag som jag längtar till slutmålet. Ligger i sängen på hotellet och lyssnar på musik och filosoferar lite. För mig är det en dröm snarare än en verklighet att nå det målet och att jag inom några månader kan vara där känns helt overkligt! Alla andra gånger man har försökt har det ju gått åt skogen.

Snart dags för kvällens utgång och jag ska få en sne blick från personalen igen! Ha Ha, jag ska så åka tillbaka hit igen när jag får äta!

Korrigering: Det var faktiskt superskoj när vi gick ut. Dom andra åt och jag dansade i cirkel med massa människor med ledning av mannen på bilden!

Puss och kärlek så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar