Facebook

2013-07-20

Vecka 10 - Dag 64

Helt otroligt! Vecka 10 är påbörjad! 3 veckor kvar till första hälsouppföljningen. Längtar efter nästa gruppträff om två veckor också, ska bli spännande att se resultatet av att gå på LCD diet i Grekland. Tro mig man svettas som en gris, dricker otroliga mängder vatten och utsätts för extrem hetta om dagarna. Det i kombination med vardagsmotion bör ge något!

Igår skulle vi gå ut men det blev ett glas vatten för mig och en grogg för vännerna innan alla ville gå hem, vi börjar bli gamla! På restaurangen igår fick jag nästan en dödsblick när jag inte ville beställa någon mat... grekisk mat ser väldigt god ut men vad ska man göra..

Poolen hela dagen idag, får se om jag orkar följa med på kvällens restaurangbesök eller om jag tar en kvällspromenad på stranden och spanar lite! ;-)

Ta hand om varandra!

1 kommentar:

  1. Kan tänka mig att du gått ner väldigt mycket i Grekland! Och allt som allt så har du gått ner sjukt mycket i övrigt syns på din bild! // issa <3 miss you

    SvaraRadera