Facebook

2013-07-15

Vecka 9 - Dag 59

Sista dagen innan semestern drar igång på riktigt och Grekland väntar. Jag känner mig så förberedd jag kan vara inför kommande resa. Att gå på diet när jag skulle resa visste jag om redan på dag 1, men hur det skulle vara vet jag inte för ens jag är på plats.

I grund och botten handlar allt om att vara målmedveten, strukturerad och följa de fem mål jag satte upp när jag började.

1. Träna 2 gånger per vecka
2. 8000 steg om dagen
3. Dricka 2 liter vatten om dagen
4. Noll tolerens
5. Blogg en gång per dygn

Håller jag dessa mål så kan jag inte göra fel! Det som hjälper mig att hålla dessa är att äta och dricka regelbundet! Planera sin dag så gott det går!

Idag så fick jag äntligen träna lite igen. Skönt att få svettas och pressa sig lite igen! Dessutom behöver jag bara träna en dag denna vecka i Grekland :)

Jag hoppas på att det ska gå felfritt att blogga utomlands, i värsta fall så skriver jag inläggen på plats och publicerar dom när jag kommer hem. Men då är det ingen som kommer orka läsa allt!

 Vi ses i solen! 

3 kommentarer:

  1. Inspirerande blogg! Har själv skrivit på för att börja på Itrim och har första hälsoanalysen på torsdag. Kul att läsa om någon som tagit sig igenom de första veckorna. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag hoppas och tror på dig med! I mitt fall är det mitt livs viktigaste beslut och resan är tuff! Lycka till och tack för att du tar dig tid att läsa, det motiverar även mig!

      Radera
  2. Ha så kul det bara går !!!! men fick inget samtal innan du åkte :( hörs när du kommer hem igen :) Love y Issa

    SvaraRadera