Facebook

2013-07-19

Vecka 9 - Dag 63

Igårkväll var det ombytt motion på stranden! Joggade på stranden och 40 minuter senare var jag klar! Så himla skönt att få anstränga sig lite. Jag har köpt en vattenflaska som man har runt ett bälte på midjan så kan man ha med sig vatten!

Precis hela denna dag har också spenderats på stranden. Jag passade på att ta min livs första massage också, så himla skönt när det var klart! Nu sitter jag på hotellrummet och skriver bloggen och ikväll går jag ner till wi-fi zonen och laddas upp den.

När solen börjar gå ner väntar ännu en löptur och denna gång med Tomas. Får se hur det går att köra två! Sen hem och dusha och förbereda grabbkväll på stan. Jag har lagt upp min kost idag så att sista måltidsersättningen äts vid 21.30 tiden. Sen väntar en utekväll med mineralvatten!

Party on mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar