Facebook

2013-06-29

Vecka 7 - Dag 43

Igår gick jag och la mig vid 20:30 tiden. Vilket resulterade i att jag vaknade vid 02:30 inatt och satt och argumenterade via facebook med min syster gällande när jag faktiskt började gå upp i vikt. Jag var 12-13 år när jag började på Sunnerbyskolan, slutade gå på gymnastiken och började handla mycket godis på såväl ungdomsgård som elev café och det var så allt började.

När jag vaknade andra gången 10:30 så låg fokus på att försöka få ur linsen ur höger öga. Men jag lyckades inte så jag tror fan inte att det finns någon lins där. Servicen från synsam är också väldigt begränsad vilket gör mig besviken då jag trivs rätt bra med dom.

Sen så satte jag mig och började göra hål i mitt skärp. Tre nya hål blev det varpå jag kunde använda det näst sista rätt omgående. Runt midjan där skärpet sitter har jag definitivt blivit smalare eftersom att jag använder 7 hål mindre än när jag började.

I övrigt så har dagen varit rätt jobbig. Inte varit direkt glad men ändå fått lite gjort. Städat runt lite och fixat disken som var placerad lite här och var i lägenheten från några veckor tillbaka. Dessvärre ligger det fortfarande kläder, papper och vattenflaskor lite här och var som jag får fortsätta med någon dag.

Under dagen kollade jag på en ny tv serie (Suits) och när klockan var 18:00 så hade jag enligt stegräknaren gått 0 steg. Så jag gick till gallerian och därefter till fitness24seven och körde ett intervallpass på bandet i 30 minuter. Sen på vägen hem så gick jag förbi åhlens och köpte en resväska till greklands resan om 2 veckor.

Tränat 4 gånger den här veckan och känner trots allt att jag orkar det. Var lite orolig för foten innan men det gick bra ändå!

Mer träning ska ge snabbare viktnedgång säger dom! Let's roll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar