Facebook

2013-06-25

Vecka 6 - Dag 39

Idag har varit en hektisk dag.. jobb, optiker, träning, jobb i föreningen och orkade jag inte med konserten på grönan! Nu sitter jag hemma och går igenom mitt excel dokument som jag har för min vikt. Där skriver jag in alla mina värden efter varje viktminskning eftersom att de kvitton som skrivs ut i samband med invägning så snabbt bleknar bort.

Imorgon ska jag försöka hinna med såväl träning som den öppna gruppträffen. Därefter hem och försöka återhämta sig igen! Torsdag väntar badminton igen, det ser jag verkligen fram emot! Mest eftersom att jag har införskaffat mitt eget racket!

Imorgon börjar arbetsdagen 07:30, jag undrar när jag ska få tid att städa upp här hemma.. eller rättare sagt när jag ska få tid och ork!

Viktdiagram - Klicka på bilden för att göra den större

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar