Facebook

2013-06-27

Vecka 6 - Dag 41

Torsdag. Lång dag på jobbet där jag idag fick göra lite varierade uppgifter och hjälpa till på andra fronter än det jag normalt sätt jobbar med.

Efter jobbet så gick jag och spelade badminton med Anders och Sarah. Det är första gången jag spelar mot dom och var därför väldigt kaxig innan träningen. DET FICK JAG ÄTA UPP!

Mot dom båda så förlorade jag stort och min känsla för den lilla bollen var lika med noll!

När passet var avslutat vid runt 20:00 så stod stegräknaren på 8000 steg. Då skulle man kunna tänka sig att det var dags att åka hem och ta det lugnt. Nej då, istället så gick jag hela vägen från Skanstull längst med vattnet bort till Fridhemsplan.

Nu är jag äntligen hemma och stegräknaren hamnade på NYTT REKORD, 18096 steg på en dag! Det är en riktigt hög summa med steg!

Varje år har jag tre mål att uppnå på lite olika områden. Det kan vara mål som är relaterade till jobbet, ekonomin, träningen, privatlivet och lite annat. Idag så uppnådde jag ett av dessa vilket jag är så sjukt stolt över!

Ta hand om varandra, nu välförtjänt sömn!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar