Facebook

2013-06-26

Vecka 6 - Dag 40

Officiell vikt: 119,9 kg

Idag var det dags för veckans andra öppna gruppträff på itrim. Som jag kände på mig så var vågen lite skev i måndags och visade lite mer än vad som faktiskt var sant. Så idag vägde jag in mig och resultatet blev 119,9 kg. Vilket innebär att jag passerat 120-strecket och har aldrig för avsikt att återvända någonsin igen.

FARVÄÄÄÄL!

Så, nu när vi tagit officiellt good bye av den vikten så kan vi börja satsa på det första uppsatta delmålet, 114 kilo. Troligtvis når jag dit om 3-4 veckor, om inte kroppen nu börjar ta fart igen efter det korta uppehåll jag hade vid runt 122.

På Itrim idag så kom en av motionsledarna och tränade med oss vilket var enormt sporrande. Det tyckte i alla fall alla utom en surpuppa som absolut inte ville ha någon stöttning... :) Surpuppan, om du läser det här i framtiden så vill jag bara att du ska veta att för oss som inte känner dig så var det lite så du uppfattades!

Mot delmål 114! 

3 kommentarer:

  1. GRYMT!!!!!! // Issa

    SvaraRadera
  2. Grattis Michael, och härligt farväl av 120-strecket ;)
    Heja dig!

    /Julia, Itrim Sverige

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Julia, jag vet inte om du pratat med Frida men på förra motivationssamtalet så frågade hon om ni fick använda länken till detta på er hemsida. Min tanke var att det kan vara intressant att följa resan nu när den är som mest spännande!

      Radera