Facebook

2013-06-15

Vecka 5 - Dag 29

Idag har det varit en sån där dag då jag helst bara vill sitta inne invirvlad i ett täcke och bara spela dator. Och lite så har det faktiskt varit bortsett från att jag var inne hos optikern i stan och gjorde en ny synundersökning då linserna inte riktigt var av rätt styrka.

Nya linser lär komma innan jag åker söderut i mitten av kommande vecka. Efter optikerbesöket så tog jag mig en promenad runt stan. Allt för mina 8000 steg. Jag ville hest bara komma hem igen till det där underbara täcket!

Kosten idag har varit relativt oregelbunden, som den brukar vara på helger... hungerkänslorna och magen är återställd från de tre veckorna jag hade med VLCD dieten. Det är ett positivt tecken, hoppas dock att kilorna börjar rasa snart igen för jag har jättebråttom att bli av med min övervikt!

Nu åter till att vara grott-mongo någon timme till innan jag somnar! Tjohej! 

1 kommentar:

  1. HAHAHA! bra anledning '' för jag har jätte bråttom o bli av med min vikt'' hahahahah... // iss

    SvaraRadera