Facebook

2013-06-10

Vecka 4 - Dag 24

Idag  var det så dags för min första gruppträff med min egna grupp. Tyvärr så hade vi främmande från 3 medlemmar från en annan grupp så det var svårt att skaffa sig en bild av vilka som faktiskt är min grupp. Men det kommer väl.

Innan gruppträffen så var det som vanligt dags för invägning. Jag har ju tjuvkikat på vågen hemma och där ligger jag på runt 123 idag. Men som vanligt så är vågen på Itrim mer specifik och där väger jag mig på eftermiddagen och idag stod den på 124 kilo. Det innebär att jag har gått ner 8.8kg på 24 dagar. Vill åter igen förtydliga för er läsare att I DON'T GIVE A F*CK! SLUTMÅLET ÄR DET ENDA VIKTIGA! Hoppas ni inte blir ledsna nu när jag använder så tuffa ord, men det ÄR faktiskt så jag vill ha det! 

Datum  Dag  Vikt  BMI   FAT %    FAT MASS    FFM    TBW  
 2013-05-16   0  132,8 kg  41  44,2%   58,7 kg   74,1 kg   54,2 kg 
 2013-05-27  10  128,5 kg   39,7   43,1%   55,4 kg   73,1 kg   53,5 kg 
 2013-06-10  24  124,0 kg   38,3   38,7%   48,0 kg   76,0 kg   55,6 kg  

BMI = Body Mass Index
FAT % = Antal procent av kroppen som består av fett
FAT MASS = Antal kilo som består av fett
FFM = Fat Free Mass = Antal kilo som är muskler och skelett
TBW = Total Body Water = Antal kilo vatten i kroppen vid mätning

Idag var det även medlemsdag på Itrim vilket innebar att det var 20% rabatt på hela utbudet. Detta medförde ju en skyldighet att handla på sig så mycket man bara orkade bära med sig hem!

Väl i kista så ösregnade det! Jag stod och väntade en stund vid tunnelbanan innan jag insåg att "nä, det här regnet tar aldrig slut" och började därefter promenera mina 5 minuter hem till lägenheten. Något som jag fick lära mig var dock att mina två PAPPERSKASSAR var just gjorda i papper.. papper + vatten = dåligt! Detta fick jag dock erfara precis utanför lägenhetsdörren så denna gång är jag tacksam för att jag inte behövde lära mig den läxan ute i regnet!







































Hej på er!



1 kommentar: