Facebook

2013-06-09

Vecka 4 - Dag 23

Idag så vaknade jag tidigt av att det åskade och mullrade. Så jag gick och stängde fönstret och drog ur kontakten till datorn för att sedan somna om! När jag vaknade för andra gången så gjorde jag mig i ordning för ett badmintonpass.

Vid 11:30 så började jag och Klockis spela badminton. Det gick lite bättre den här gången kontra förra. Jag förlorade de flesta matcherna men när vi nästan var klara så sa vi att den som vinner sista vinner allt.. Så jag vann!

På väg hem så hade jag fått ett SMS om att det var full rulle på jobbet så jag åkte in och jobbade två timmar. Sedan kom jag hem och gjorde min första pastarätt!

Bilden till höger kanske inte känns så smaskig men den var riktigt riktigt god. 200 kcal och det var som pasta med grönsaker och den smakade lite som pizza!! Det blir fler såna kan jag lova!


Till frukost åt jag min första choklad bar.. det var som att äta godis! Helt underbart! Fortsätter dieten på dom här villkoren så kommer jag att ha det rätt bra de kommande 9 veckorna. Snart kommer Ola hit och då lär det bli en söndagsfilm i vanlig traditionell anda!

Stay tuned, imorgon är det gruppträff 2 med invägning! Då presenterar jag viktförändringen sen sist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar