Facebook

2013-06-08

Vecka 4 - Dag 22

Idag har jag solat :) Utan solskyddskräm.. så nu ser jag ut som en minigris till färgen!

I övrigt så har jag blivit av med pulver och fått äran att prova på lite olika maträtter.

Frukost: Chili con carne, smakade gott, var starkt, men var inte riktigt serverat med ris om man säger så.

Lunch: Vaniljshake, färdigblandad. God.

Middag: Yoghurt bar. Fast mat, fast väldigt väldigt lite.

Kvällsmat: Nöt och frukt bar. Också väldigt lite men gott och fast!

Sedan så har jag varit med Piotr och kollat när prinsessan Madeleine klev på båten på Riddarholmen. Efter det så gick vi och såg en bio.. ja jag vet.. skulle inte gå på bio nå mer men det blev så ändå. Vi såg After Earth.. den va sådär faktiskt. Rätt förutsägbar för oss filmälskare!

Nu ska jag gå och lägga mig. Något säger mig att jag kommer få svårt att somna på magen idag.. Imorgon väntar badminton!

PS. Idag gick jag 14 500 steg i sandaler.. det är lite knäppt! DS. 

1 kommentar:

  1. Lite bilder från bröllopet för oss som inte kollade, skulle vara nice !!

    // Syster I

    SvaraRadera