Facebook

2013-06-05

Vecka 3 - Dag 19


Jag valde att träna idag istället för imorgon eftersom att det är nationaldagen då. När jag ändå var inne så passade jag på att storhandla inför helgens kostförändring.

På lördag så får jag nämligen ändra mina kostvanor från 600 kcal per dag till 800. Detta innebär att det tillkommer en hel del mat till menyn.

Idag har jag även varit på bio med herr grävling. Det var tufft eftersom att jag vid alla andra typer av dieter alltid har tillåtit mig själv att äta biopopcorn.. men inte denna gång.. Framöver ska jag nog hålla mig undan från biosallonger till dess att dieten är över. Imorgon blir det Björn Rosenström på Café Opera och förhoppningsvis så bannlyser dom popcorn där!!

2 dagar kvar, 8 påsar pulver innan den nya eran börjar. I förpackningarna på bilden finns bland annat pasta och chiliconcarne! Mums!

2 kommentarer:

  1. Vad är väl pop Cornelia i jämnförelse med grillat hemma hos oss.du klarar detta mha av chili von Carne.
    Kram mamma o eddie

    SvaraRadera
  2. Nä, inget slår grillat hemma hos er.. men det är 9 veckor och 2 dagar kvar tills dess att det ens är tillåtet!

    SvaraRadera