Facebook

2013-06-13

Vecka 4 - Dag 27

Full rulle även idag. Jag börjar fundera på om jag håller ner gaspedalen lite för mycket i mitt liv just nu. Men jag gillar att hålla mig sysselsatt och ha saker att göra, en sak i taget bara! Efter en lång dag med en rad olika möten så anlände jag till Kista. Då stod stegräknaren på 5500 steg och jag var tvungen att promenera lite för att komma upp i 8000.

Så jag gick in i gallerian där jag passande nog gick förbi Dressman. Där inne såg jag att de sålde badbyxor och eftersom att jag inte har några för stunden så var det extremt lämpligt att se om det fanns några som passade.

Jag vet att jag håller på att gå ner i vikt, men jag måste ju ha några byxor som passar just NU och om en månad när jag åker till Grekland! Hur som helst så hittade jag ett par som faktiskt uppfyllde mina tre krav.
 

  1. Dom ska passa... känns som ett rimligt krav
  2. Shorts men med korta ben (ska sluta ovanför knäskålarna)
  3. Snöre runt om hela byxan så att man kan knyta fast den även när man blir lite smalare. 
Först tittade jag på ett par med gröna snören men insåg rätt snabbt att det inte fungerade. Så jag valde snören med orange färg istället. Nu ska jag bara fortsätta investera i min kropp och troligtvis köper jag ett nytt årskort på Eriksdalsbadet rätt omgående. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar