Facebook

2013-06-16

Vecka 5 - Dag 30

Nu höll jag på att gå o lägga mig utan att skriva i bloggen. Katastrof! :P

Och på tal om katastrof.. den här helgen.. det finns en enda anledning till varför den här helgen gick åt skogen.. och den anledningen är SIM CITY 5! Med det spelet så slutade allt att fungera. Inget regelbundet ätande, inte tillräckligt med vätska etc. Jag har dock hållit mina 8000 steg om dagen men det känns ändå som att jag hamnade snett.

Det är bara inse att det är dags att ta sig i kragen och bli vuxen. Visst lite dataspel fungerar väl då och då men det får inte förstöra rutinerna under en hel helg som det nu gjorde. Men det får mig också att reflektera över hur jag hamnade där jag hamnade från första början. Datorn är högst troligen en stor bidragande orsak!

Utöver det har jag idag haft kort möte med bostadsrättsföreningen och sen tagit en promenad till Tessa för att hjälpa henne min sin dator. Därefter tog jag en lång promenad förbi Rinkeby och Tensta längst nya motorvägen och sedan tillbaka till Kista igen.

Längst vägen lyckades jag fånga denna nyanserade bild. Ett gäng kossor med ett höghus i bakgrunden!

Nu dags att sova, tuff 2.5 dagars arbetsvecka där 5 dagars arbete ska hinnas med på halva tiden! Imorgon ska jag vara på jobbet vid 07 och sen hinna med såväl träning som styrelsemöte därefter.

Happy 30th day! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar