Facebook

2013-06-20

Vecka 5 - Dag 34

Idag vaknade jag upp hos brorsan och vi började dagen med en promenad genom soliga och varma Falkenberg. Synd att jag inte packat shorts en dag som denna!

Sedan var det bara att packa i ordning prylarna och ge sig av till tåget mot Malmö. När jag klev på tåget så hör jag ganska omgående "Micke" från en kollega som sitter i samma vagn på väg från Göteborg. Hur otippat är det att en sån grej händer!

Väl framme i Malmö så åt vi middag, jag fick chili con carne mixen som var lika god som vanligt. Sen skulle vi bege oss ner till stranden och ta årets första bad. Men eftersom att jag varken hade med mig badbyxor eller shorts så gav vi oss först iväg till dressman XL för att köpa det. Jag trodde att jag hade shorts storlek 6XL men det visade sig att 3XL passade alldeles utmärkt.. and going down!

Sen åkte vi (jag, Tomas och Emelie) och badade.. bara det att Tomas är en sån badkruka och inte hoppade i vattnet. Årets första dopp är därmed avklarat. Dagens mål med 8000 steg uppnått, vatten drucket, o bloggen skriven.. snart läggdags.. Dagens bild blir jag som supermodell :)

Lev väl!
Hahahaha... man kan i alla fall försöka! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar