Facebook

2013-06-22

Vecka 6 - Dag 36

Efter en lång midsommarnatt så gick vi upp runt 11 idag. Jag är fortfarande i Malmö och hälsar på Tomas.

Dagen började med att jag var riktigt sliten och det märktes även på min promenad. Jag ville helst bara ta det lugnt, vända om och åka hem. Istället så gick vi längst "ribban" som ligger utanför Malmö.

Passade på att ta denna bild för att visa lite på hur lång gångstrecka det var vi gick. Efter en timmes promenad så åkte vi hem för att hämta lite mat. Jag hade glömt mina måltidsersättningar hemma så det var ett måste för att få energi i kroppen.

Därefter åkte vi iväg till Sveriges längsta gokart bana som heter Lockarp. Där körde vi 30 minuter gokart och tro mig, det var betydligt jobbigare än vad man skulle kunna tro. Det räknas nästan till ombytt motion.

Nu ska jag straxt iväg och se The Internship på bio igen för andra gången. Jag vill visa Tomas och Emelie att det är en av de senaste årens absolut bästa film!

Glad att vi nu går in i 6:e veckan! Heja heja! När jag är klar med denna vecka så har första halvan av första 12-veckors perioden gått! Hoppas på det bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar