Facebook

2013-06-19

Vecka 5 - Dag 33


Idag har varit en hektisk dag. Skulle hinna med kundmöte och arbete för att vid 11:50 hämta ut mina nya linser och vid 12:15 ta tåget från centralen till Göteborg. Idag fyller mormor nämligen år och jag, Patrik (bror), Stina (Brors flickvän), Issa (syster) bestämde oss för att svänga förbi och fira det hela.

På tåget så var jag orolig att somna eftersom att jag hade mina nya linser på mig. Jag har hört att man inte får somna med sådana. Efter en snabb utfrågning på facebook kunde jag lugna ner mig och luta mig mot fönstret och sova.

Eftermiddagen spenderades med mormor och morfar. Dom åt grillad kassler och jag åt pasta måltidsersättning. Till efterrätt åt dom tårta och jag fick i mig choklad bar. Sen var mina kalorier den dagen slut. Det känns ändå skönt att inte känna någonting av att andra i min omgivning äter annan mat än mig, skönt att det fungerade den här gången om inte annat.

Sedan var det dags att åka hem. Nedan bild är Isabelle som paparazzifotograf med min bror fångad ännu mysigare till vänster i bild. Han gör "I WANT YOU" looken. Jämför själva :)

Imorgon åker jag från min bror i Falkenberg där jag är nu och åker till min bästaste bästa vän Tomas i Malmö.. Får se hur bloggandet går denna underbara midsommarhelg! Puss
Bror gör I want you looken
Chuck Norris gör I want you looken... 



1 kommentar:

  1. Bilder man inte är med på är alltid bäst! kolla resultatet liksom, I'M AWESOME!!!! // ISSA

    SvaraRadera