Facebook

2013-05-26

Vecka 2 - Dag 9

2 dagar på andra veckan har passerat. Snart har halva tiden passerat på den första treveckorsperioden! Efter tre veckor får jag börja lämna flytande föda och börja äta 800kcal om dagen istället för nuvarande 600. Ser fram emot det eftersom att jag börjar bli rätt trött på allt pulver!

Imorgon måndag är det första gruppträffen för mig på itrim. Detta innebär också invägning! Det ska bli skoj att se skillnaden även om jag har ett hum om hur mycket jag gått ner på 9 dagar. Jag behöver en belöning också.. för det stod i min uppgift att jag måste ta fram en belöning till mig själv om jag når mitt mål.. men jag har svårt att tänka mig en belöning som inte kostar pengar och inte är relaterat till mat..

Efter jobbet mötte jag upp Ola och vi kombinerade tvättstugebesök med promenad i Kista med mycket humor. Jag är inte så hungrig längre. Idag hade jag lätt kunna klara mig på två flytande måltider men det står att man måste äta minst fyra i faktaboken för att få i sig allt man behöver, så på kvällen drog jag i mig två mjölkdrycker.

Om 19 minuter så ska jag gå ner och hämta min tvätt, sen däcka i sömn för en lång arbetsvecka framöver. Men första ska jag skypa lite med mormor som sökt mig!

Kram på er.

4p

1 kommentar:

  1. Bra jobbat Michael, ser fram emot morgondagens blogg inlägg :)

    SvaraRadera