Facebook

2013-05-28

Vecka 2 - Dag 11

Efter en lång dag på jobbet så gick jag till itrim på kungsholmen för att träna. Det gick bra och träffade lite nya bekanta :) Passet körde jag enligt deras tuffa schema. Börja på blå, andra varvet på grönt och tredje varvet med hög puls på gult. Jag får ta en bild någon dag så att det blir mer bekripligt.

Väl hemma så tog jag fram den läxa jag fått för att jag inte var med på gruppträff 1. Jag skulle rita tårtbitar för hur mitt liv såg ut innan jag började med itrim. Dessa kommer dels användas för forskning och dels kommer jag kunna jämföra med mitt framtida jag. :)




TÅRTA!!


Måltider idag har varit choklad shake till frukost, gröt till lunch, kycklingsoppa till middag och blåbärsdryck till kvällsmat. Idag kammar jag hem hela 5 poäng för dagens insats.

Ombytt motion - 1p
Vardagsmotion 8000 steg - 1p
2 liter vatten - 1p
Noll tolerans - 1p
Bloggen - 1p

Nu ska jag hoppa in i duschen sen får vi se hur mycket mer jag orkar med... kanske blir det tv.. kanske blir det sömn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar