Facebook

2013-05-30

Vecka 2 - Dag 13

Dagen då.. gick upp 06:30.. åkte till jobbet.. började med ett möte typ.

Sedan har jag tagit ikapp rätt mycket på jobbet i övrigt.

I eftermiddags så tränade jag på itrim, körde hyfsat lugnt idag med tanke på gårdagens pass i badmintonhallen. Jag hade dock inte någon träningsvärk vilken man kan tolka hur man vill. Min tolkning är att jag är extremt vältränad ;)

Sen trodde jag att årsmötet i föreningen skulle vara klockan 20:00 hemma på kvällen. Vid 18:40 kommer jag in genom dörrarna och inser när jag kollar på kallelsen att mötet började 18:30. Snabbt ut ur lägenheten och mot träfflokalen.

Mötet tog mycket längre tid än vad jag räknat med och 20:55 gick jag därifrån, raka vägen hem och packade på 4 minuter för att en kollega hämtade upp mig vid 21:00 utanför lägenheten. Nu är klockan 23:35 och vi har 3 mil kvar till Jönköping. Jag kommer vara så trött när jag kommer fram! :)

God reslycka till mig och Stefan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar