Facebook

2013-05-31

Vecka 2 - Dag 14

Två veckor idag.

Vi kom fram till Patrik i Falkenberg vid 02 tiden inatt. Var uppe till 03 och därefter sov jag till 11.
Tåget mot Göteborg i en underbar solig dag. Väl framme i Mölndal så var Carro som skulle hämta mig sen så jag fick passa på att njuta av 27 grader i strålande sol.

Sen möte vid 14 i centrala Göteborg för att åka med bil ner till Falkenberg igen vid 16. Väl framme trött som man var så hade jag bara gått 2000 steg och tänkte då ta en promenad längst sjön där familjen bor. Ryktet var att det fanns en stig där men det var ren lööögn!! 700 steg senare var vi tillbaka där vi började och gick därefter längst vägen ett par kilometer bort och vände.

Nu väntar en helg med underbara familjen.. mina jeans är för stora säger dom.. It's a sign!

EN VECKA KVAR INNAN JAG FÅR BÖRJA ÄTA BÄTTRE MÅLTIDSERSÄTTNINGAR!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar