Facebook

2013-05-29

Vecka 2 - Dag 12

Har nyss kommit hem och duschat efter ännu en hård dag med mycket jobb, lite föda och mycket träning. I eftermiddags så spelade jag badminton för första gången sedan grundskolan och tro mig, det var mycket jobbigare än vad man skulle kunna tro. Jag hade räknat med att stå still och slå på en boll men så var inte riktigt fallet. Bra initiativ av Klockis, träning är faktiskt ett bra sätt att umgås på utanför mat som alla andra tycks träffas runt.

Tänk efter själv, majoriten av gångerna man träffar vänner, bekanta eller dylikt så bjuds det på frukost, brunch, lunch, fika, middag eller något annat.. det är sällan man träffas och inte äter! Det är faktiskt en reflektion jag gjort av den här dieten.

Hur som helst, efter ca 45 minuter badminton så är jag rätt mör och ska straxt hoppa i säng. Imorgon blir det rätt svårt att blogga skulle jag tro, det lär bli en något kortare blogg. Efter jobbet imorgon är schemat riktigt späckat. Först träning 17:30, sen hem och packa. Sen årsmöte 20:00 för att runt 21:00 börja åka mot Falkenberg!

Idag har det till frukost serverats gröt, lunch kycklingsoppa, middag choklad shake, kvällsmat just nu i form av blåbärsdryck. Dagens steg ligger på 8265.

Tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar