Facebook

2014-06-14

Vecka 59 - Dag 4

Idag har varit en sån där dag när jag bara vill bli lämnad ifred. Eller.. inte hela dagen.. Jag började med att hjälpa en granne med att rensa hennes dator från virus och det tog några timmar men det var roligt att kunna hjälpa till.

Första lediga helgen på säkert ett halvår. Absolut inget planerat. Inget jobb. Inga studier. Nada. Vaknade upp klockan 12 och gav mig iväg och fixade datorn. Sen vid 15 kom jag hem igen och sedan dess har jag gjort absolut ingenting förutom att dricka mina måltidsersättningar med jämna mellanrum samt att se på serie.

På ett sett har det varit deprimerande. Man kommer ikapp livet när man får vara ledig. Att ha haft ett så hektiskt schema och att nu se tillbaka på verkligheten gör mig smått ledsen. Men det är som vanligt samma faktorer som spelar in. Jag är ändå glad över de val jag gör och dom tar mig framåt och skapar min historia.

Idag har varit en jobbig dag från många perspektiv. Det har varit skönt att göra inget alls och att få vara själv och bara göra inget alls. Det behövs. Dag 4, check!


1 kommentar:

  1. Och grannen är dig evigt tacksam. Ett stort tack för hjälpen än en gång. Kram

    SvaraRadera