Facebook

2014-06-10

Vecka 58 - Dag 0 (igen)

Det här har ju totalt fuckat ur! Totalt! Imorgon är det på nytt invägning igen om jag nu beslutar mig att ställa mig på vågen. Men det är irrelevant. För att konkret komma i fas igen kommer jag från och med imorgon börja på en tre veckors pulverdiet! 

Syftet är inte att börja äta pulver för att gå ner i vikt, syftet är att få koll på läget igen. Det har ju bara spårat igen! Jag tror aldrig att jag kommer att få en normal ämnesomsättning eller så äter jag för mycket i förhållande till hur jag tränar. Nu får jag skylla mig själv.. har man en gång ätit pulver så vet man vad man ger sig in på.

Daglig blogg med uppföljning kommande 3 veckor. Här ska dokumenteras! Så läsare, I am back!

1 kommentar:

  1. Ur mitt eget perspektiv så är du välkommen åter i bloggen, jag gillade att läsa det du skrev. Pulver kan jag förstå är en tuff resa, men vi är van att du promenerar när vi äter. Ser fram emot ditt besök nästa vecka. Kram kör hårt.

    SvaraRadera