Facebook

2014-04-09

Vecka 48 - Dag 327

Här sitter jag med en kopp te och försöker varva ner efter en hektisk dag. Magen är extremt hungrig och jag är extremt målmedveten just nu! Jag ska göra allt i min makt att nå min målvikt till på måndag, det är prioriterat just nu! Samtidigt som jag sitter och skriver bloggen så chattar jag med min halvsyster som precis vunnit ett års medlemskap på Itrim Huddinge Centrum! Häftigt att det nu börjar sprida sig även i släkten!

Jag känner själv hur min tillvaro just nu inte är bra utifrån ett mentalt belastningsperspektiv. Jag glömmer saker till följd av stressen och jag hinner inte med allt jag borde hinna med. Jag har lärt mig att hantera stressen men kostnaden blir att minnet och effektiviteten fallerar istället. Det blir säkert bättre om ett par månader, hoppas jag.

Ikväll har jag varit och köpt en ny kostym som passar mig. Jag ska på begravning imorgon och ville ha riktiga kläder på mig då. Skönt med en riktig kostym, den kan jag eventuellt ha på kommande firande också, snygg var den i alla fall! Ska försöka få till en bild imorgon så får ni se på charmiga mig :)

Full rulle helt enkelt. Inget ovanligt för er som känner mig. Imorgon fortsätter vi resan!

Krama om varandra <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar