Facebook

2014-04-08

Vecka 48 - Dag 326

HAHA, Don't do this at home :)
Idag ska jag ge mig på utmaningen att författa bloggen med en hand och tre fingrar. För snart två veckor sen stukade jag ena handen i däckförrådet och smärtan tycks inte försvinna. Ikväll fick jag tips om att linda in handen så nu provar jag det en stund för att se om det hjälper. En anledning till att det aldrig läker är att jag hela tiden belastar handen så att den går sönder på nytt. Det räcker med en så pass enkel grej som att packa ur handduken ur väskan efter ett träningspass för att jag ska få ont igen.

Ikväll var mäklaren här och vi kom bra överens. Så nu är processen med att sälja min pärla igång. Riktigt var jag ska ta vägen vet jag inte än :P Det återstår att se.

Efter besöket åkte jag till Eriksdalsbadet med Anton för att simma. Det blev inte en enda längd utan vi körde SPA-kväll istället. Men nu är jag riktigt trött och extremt hungrig och har beslutat mig för att inte äta någon extrabar ikväll, det är bara en dålig vana. Igår vägde jag 84,6 på invägningen på Itrim och nästa invägning är nu på måndag igen. Jag har satt upp ett mål att försöka gå ner 1,8 kg tills dess. Vi får se om jag lyckas, i sånna fall är jag i mål!

För att motverka hungern ska jag nu ta min hand och gå och sova! Natt natt kära läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar