Facebook

2014-04-07

Vecka 48 - Dag 325

Sliten efter en lång dag på äventyr, som så många andra måndagar förr. Känns otroligt skönt att börja runda av det här massiva och fokusera på vad som är viktigt i livet.

Efter en tuff arbetsdag väntade ett motivationssamtal med Frida. Givande 25 minuter precis som vanligt. Jag mår verkligen bra av våra samtal och ibland är det nästan som att sitta med en psykolog i 25 minuter fast med fokus på kost, träning, motivation och välbefinnande. Idag kom vi fram till att jag ska:

  • Nå min målvikt på 82,8 kg.
  • Ta fram övningsboken igen och börja fylla i steg, träning och kost.
  • Promenera mellan 8000 - 10000 steg om dagen.
  • Träna mina fyra pass i veckan men försöka fokusera 3 av dessa på att bygga muskler (häftigt!) Beach 2014!! 
  • Försöka att få i sig rätt sorts grönsaker för att hindra hungern från att komma på kvällarna. Kvällshungern kommer att vara kvar tills att jag nått mitt mål och får börja äta vanlig mat 4 gånger om dagen. 

Nu gäller det bara att göra dessa mål verkliga och genomföra dom!

Efter hälsouppföljningen och ett svettigt träningspass såg jag att Itrim Kungsholmen (med mitt samtycke) satt upp lite före- och efterbilder på centret. Att jag råkar vara halvnaken får jag nu ta som att jag nu har vikt ut mig och är kvalificerad nakenmodell!

Kom och köp!

Imorgon kommer mäklare och ska titta på min lägenhet! Så nu ska jag bara piffa till det sista innan besöket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar