Facebook

2013-12-20

Vecka 31 - Dag 216

Jag finner mycket inspiration i mina blogginlägg från musiken jag lyssnar på när jag skriver. Det påverkar ofta hur jag skriver och vad jag skriver om. Ofta så är det alltid en låt som spelas om och om och om igen tills dess att inlägget är klart.

Idag när jag ställde mig på vågen så hade jag inte hamnat under 90 än. Vikten stod på 90,8 kg så är stilla på samma plats för stunden. Så har hela resan varit, ibland står man still och dessa pauser blir bara längre och längre. Min analys denna gång är att jag tränar rätt, äter rätt och motionerar rätt så då är det bara att hålla ut och vänta på att stunden är kommen helt enkelt.

Imorgon är det fredag på jobbet. Sista dagen inför semestern brukar alltid säga sitt! Men efter jobbet imorgon väntar ett pass, veckans fjärde, med Anton igen. Sen måste jag hem och packa allt inför resan till Halland igen. Denna gång blir det stor väska då jag blir borta lite längre än vad jag är van vid. Troligtvis 1.5-2 veckor, beroende på när jag åker hem. Ingen biljett är fixad än. :)

Nu när jag reser bort så måste verkligen fokus ligga på att gå mina 8000 steg om dagen och att träna 4 gånger i veckan. Blir väldigt svårt med tanke på att jag är mitt ute i skogen. Men det finns inte så mycket alternativ om jag ska fortsätta min resa enligt planen. Jag hoppas verkligen jag når målvikt snart, jag skulle verkligen behöva ha ett undantag :P Nom nom!

Nä, som vanligt, godnatt säger jag på hungrig mage! puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar