Facebook

2013-10-17

Vecka 22 - Dag 153

Hela dagen har jag varit trött. Inatt fick jag sova 6 timmar + 1 timme snooze.. det har gjort att jag i princip har gäspat hela dagen. Ikväll blir det till att gå och lägga sig i tid. Redan innan lunch hade jag dock nått upp i 7000 steg, mycket till följd av det träningspass som vi gjorde på kursen under förmiddagen.

Gamla vanor gör sig påminda. Sockersuget finns kvar där och jag får kämpa mot det varje dag! Måltidsbarsen som jag äter vid 16 och 19 fungerar som ett bra komplement mot socker eftersom att de är så söta.

Efter lunchen hade vi sjukvårdsutbildning och fick lära oss hjärt och lungräddning. I viss mån är det nog också ombytt motion tycker jag! Två riktigt sköna sjukvårdare som rätt random för sig att bli "sjuka" eller "skadade" mitt under föreläsningen och så skulle vi i klassen genomföra lite olika saker därefter.

Så, har fått ihop mina steg, min träning, ätit rätt mat vid rätt tid samt skrivit en blogg och inte fuskat med socker! Full poäng till mig idag! Good job! Klockan är 19, och det är dags att sova! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar