Facebook

2013-10-16

Vecka 22 - Dag 152

Kurs idag.. kurslokalerna delas med Säkerhetsgymnasiet där jag var elev för många många år sedan (2006). I kurslokalerna fanns jag lite här och var på väggarna eftersom att jag med åren har gjort lite av en karriär i branschen.

Kan man gå tillbaka i tiden och ta om fotografiet? För kollar man på bilden så var jag rätt stor och det ser fan inte så bra ut! :P Photoshop please!

Trött efter en lång dags utbildning så tog jag mig hem vid 17 tiden och eftersom att lokalerna ligger i Kista där jag bor så var det inte någon längre resväg hem. När jag sätter foten innanför dörren så säger dock telefonen åt mig att jag ska vara i Solna 17:50.. suck.. ännu ett möte jag glömt bort. God bless my phone!

Nu har jag äntligen kommit hem, inte fick jag gå och lägga mig i tid idag heller! Imorgon bitti så ska vi ha en självskyddsklass i kursen och lära oss självförsvar och sånt, ombytt motion, check! Klarade mina 10000 steg idag också, yaay! Ses imorgon!

1 kommentar:

  1. Fin presentation bilden, njae men du va proper på den. Kram

    SvaraRadera