Facebook

2013-10-04

Vecka 20 - Dag 140

Kanelbullens dag - nom nom!

Idag är det kanelbullens dag! Fick höra att dom här bullarna var dom godaste mina kollegor ätit på mycket länge! Skönt att utan problem kunna hålla sig ifrån den där jävla bullen!

Jag passade istället på att ta mig till träningen och köra ett konditionspass även idag. Körde riktigt hårt och låg i snitt på en puls runt 170, vilket är rätt högt! Som sista övning så körde jag 10 minuter på löpbandet varav 9 minuter med 9 km/h vilket är joggingtempo! 

Sedan  träffade jag min syster som äntligen tagit sig tid den här veckan att träffa sin favoritbror :) Så här får hon gästblogga lite. 

TJENA! En dag med brorsan. 

Nej inga kanelbullar till oss, Micke är duktig och jag är glutenintolerant så känner att den här dagen är lite kränkande ;) Nu ligger Micke i sängen med jackan på och lyssnar på en dålig låt med höga toner. Jag sitter i hans alldeles för låga stol och skriver till er och äter min andra kexchoklad.

Lite om mig då... Issa heter jag och är några år yngre än brorsan. Jag bor 50 mil från brorsan i närheten av Ullared. Har pojkvännen här i sthlm. Är lika ambitiös som brorsan så jag både jobbar och pluggar. Håller på med hästar. Har även en liten bebis på 5-6 år han har kall nos fyra ben och skäller.

Så för att göra det klart för er så är det Michaels full proppade schema med träning, jobb, styrelsetråk mm som inte passar in med mina tider så det är Michaels fel att vi inte har träffats.
Så vid 16,45 mötte jag brorsan vid Tbanan i fridhemsplan därifrån hoppade vid på banan och rörde oss mot kista. Väl i kista bestämde jag mig att visa brorsan att man kan slappna av och chilla med livet. Det började med att jag frågade en Max reklam tjej om hennes nummer fanns på lappen hon lämnade ut och som förväntat så va det inte så, så jag tackade nej till lappen. Sedan sa jag hej till alla människor jag tror att det gör minst en persons vardag och att jag hade michaels jacka hängande på huvudet så folk kanske inte tog mig seriöst! Men det är något ni ska testa det gör en själv glad med! Nu inväntas Idol finalen med brorsan!

TILL SIST! Jag måste säga att vi alla i familjen är grymt stolta över michaels framgång med vikten, ett stort tack till att itrim finns, hör bara positiva saker mest att de har sån grym service med personal som verkligen bryr sig!  
Ha en fortsatt trevlig dag allihopa! Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar