Facebook

2013-10-03

Vecka 20 - Dag 139

ÄNTLIGEN!

Som många av mina trogna läsare vet så har jag under flera veckors tid haft stora problem med magen. Nu tror jag mig äntligen veta vad som är felet. Jag tror att jag har blivit laktosintolerant. Om det är tillfälligt eller långvarigt återstår bara att se. Men idag höll jag mig i princip hela dagen från laktos och har mått som en stjärna!!

Den här dagen får verkligen full poäng. Framgångar på jobbet och full pott privat! Ombytt motion, check! 11839 steg, check! Rätt mat vid rätt tid, check! Noll tolerans, hell yeah! Bloggen, woop woop! Full pott som sagt!

Efter jobbet så gick jag och Anton och körde konditionspass och mage. Riktigt skönt, speciellt när jag kom upp på löpbandet och han tvingade mig att hålla igång med längre intervaller! Svettig av att träna och jag fick upp pulsen utan att ha världens smärtor i magen! UNDERBART!

Kvällen förgylldes såklart av lite styrelsearbete där jag hade jourkvällen. Alla boende kan på torsdagar besöka styrelselokalen och det var ikväll min första egna jourkväll. Jag fick 9 stycken besökare som alla hade olika problem som jag kunde hjälpa till att lösa, av många fick jag till och med ett stort leende på läpparna! Helt otroligt!

Till imorgon har jag köpt in laktosfri yoghurt till frukost. Jag är såklart inte helt övertygad om att detta är lösningen men jag har fått må bra idag i alla fall och bara det glädjer mig. Tack bästa mamma som lyckades dra den slutsatsen!

Imorgon inleds dagen med styrelsearbete, fortsätter med vanligt jobb och på eftermiddagen ska det tränas kondition igen! Fullt ös medvetslös! Nu kör vi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar